مگ بلاگ

نقد و بررسی Motorola Moto G Play (2024): برتر از پیشینیانش

با توجه به قیمت، جدیدترین Moto G Play دارای طراحی کلی اساسی اما شایسته است. با ابعاد 163.8 x 75 x 8.3 میلی‌متر، کمی بلند است، اما ناخوشایند نیست. به لطف ساختار پلاستیکی خود، تنها با 185 گرم وزن نسبتاً سبک باقی می ماند. این محصول در یک رنگ آبی یاقوت کبود عرضه می شود که چشم نوازی دارد.

در قسمت جلویی صفحه نمایش آن قرار دارد و یک دوربین سوراخ‌دار در بالای آن دیده می‌شود. حاشیه ها کمی ضخیم هستند و اصلا یکنواخت نیستند. حاشیه‌های کناری خیلی بد نیستند، اما در بالا کمی بیشتر است و قسمت پایینی دستگاه چانه بزرگی دارد.

در سمت راست دستگاه، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته است که حسگر اثرانگشت را دوچندان می‌کند. سمت چپ دارای اسلات ترکیبی سیم‌کارت و میکرو اس‌دی است که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند. قسمت بالایی دارای جک هدفون است و یک پورت USB-C و یک بلندگو در پایین آن وجود دارد.

قسمت پشتی دارای یک سیستم دوربین منفرد است و نه چیز دیگری – خارج از لوگوی موتورولا. به نظر می رسد دو لنز در پشت وجود دارد، اما در پایین فقط یک فلاش وجود دارد.

نکته قابل توجه این است که این دستگاه کاملاً لیز است. اگر این دستگاه را محکم نگیرید، به راحتی از دست شما خارج می شود. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که تمایل داشته باشید آن را روی سطوح گرد مانند یک تکیه گاه مبل قرار دهید. باید چند بار از برخورد با زمین نجات پیدا می کرد.

Moto G Play دارای طراحی ضد آب است. در حالی که دیدن یک رتبه بندی کامل IP بسیار خوب بود، اما با توجه به قیمت، خوب است که می تواند از پاشش های سبک آب دوام بیاورد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری