مگ بلاگ

هر آنچه باید در مورد Ducati Monster 900 بدانید

هر آنچه باید در مورد Ducati Monster 900 بدانید

هیولا یک ماشین نسبتاً سطح اول، در قلب خود یک دوچرخه بدون زواید است. Monster 900 اصلی (معروف به M900) از یک موتور L-twin با هوا خنک می شد که 73 اسب بخار از یک موتور 904 سی سی تولید می کرد. Monster 900 که به اندازه کافی برای سوارکاران مبتدی قابل مدیریت است، اما به اندازه کافی قدرتمند است که سواران با تجربه را سرگرم کند، Monster 900 تعادل عالی را ارائه می دهد. و، به نظر می رسد، تعادل قدرت و سواری یک فرمول عالی است.

طراح اصلی هیولای دوکاتی، میگل گالوزی، یک بار گفت: “تمام چیزی که نیاز دارید این است: زین، مخزن، موتور، دو چرخ و فرمان” و به سختی با او مخالفت خواهید کرد. هیولا با طراحی ساده از راه دور و رابط کاربری ساده از این فرمول پیروی کرد. یک خوشه سنج بزرگ و به راحتی قابل مشاهده، چند چراغ هشدار دهنده، و چیزهای دیگری برای پرت کردن حواس سوار وجود دارد. قابلیت دسترسی نیز بخشی از طراحی بود، با ویژگی هایی مانند مکانیزم مخزن سوخت با آزاد شدن سریع که امکان دسترسی به باتری، فیلتر هوا و فیوزها را فراهم می کند.

طی چند سال آینده، دوکاتی با اضافه کردن مدل‌های 600 سی‌سی و 750 سی‌سی و برخی از تریم‌های نسخه ویژه برای M900 به نام Monster Cromo و M900 S، خط تولید Monster را گسترش داد. در سال 2000، Monster به‌روزرسانی‌های قابل توجهی (تزریق سوخت و داشبورد دیجیتال) دریافت کرد. اما تغییر بزرگ در سال 2001 با موتور جدید 916 سی سی و خنک کننده آب به جای خنک کننده هوا رخ داد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟