مگ بلاگ

هر مارک اصلی سرخ کن هوا، از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

هر مارک اصلی سرخ کن هوا، از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

فیلیپس از سال 1891 وجود داشته است و آن را به قدیمی ترین نام در لیست ما تبدیل کرده است. در طول این مدت، فیلیپس به عنوان یکی از معتبرترین برندها در زمینه کالاهای مصرفی شناخته شده است. اگر به دنبال چیزی هستید که دوام داشته باشد، محصولات آن اغلب بهترین توصیه ها هستند.

با این حال، یک برند ممتاز دارای برچسب قیمتی عالی است و سرخ کن های هوای فیلیپس ارزان ترین نیستند. قیمت اولیه یک مدل حدود 300 دلار است که یک صفحه نمایش ساده و غیر دیجیتالی و یک سبد 3 کوارتی در اختیار شما قرار می دهد. اما فیلیپس از ویژگی‌هایی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند، مانند خاموش شدن خودکار، تایمر و سبدهای نچسب برای تمیز کردن بسیار ساده، صرفه‌جویی نمی‌کند.

در حالی که سرخ کن های بادی فیلیپس ممکن است در ابتدا گران تر به نظر برسند، سهولت استفاده، توزیع عالی گرما و قابلیت پخت و پز می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. حتی 2 سال گارانتی برای تمام محصولات آشپزخانه فیلیپس وجود دارد، بنابراین می دانید که سرخ کن بادی شما دوام خواهد داشت.

سرخ کن های بادی گران قیمت فیلیپس با نمایشگرهای دیجیتال، تنظیمات پخت از پیش تعیین شده و اندازه های متغیر سبد بسته به نیاز شما عرضه می شوند. همه آنها طراحی براق و مربعی دارند که در هر آشپزخانه ای بسیار تیز به نظر می رسد و به خوبی با دکوراسیون مدرن ترکیب می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری