مگ بلاگ

همه لباس پوشیده با جایی برای رفتن

همه لباس پوشیده با جایی برای رفتن

مانند هر خودروی دیگری، ارزش این را دارد که ببینید Crosstrek Wilderness برای چه کسی است، و من معتقدم که ممکن است زیرمجموعه بسیار کوچکی از طرفداران سوبارو باشد: طرفداران هاردکور Crosstrek (و فقط Crosstrek) که کاملاً نیاز دارند هر دقیقه از روز به آفرود بروند. . در واقع، من در حال تلاش برای فکر کردن به جمعیت دیگری هستم که وقتی همه گزینه‌های دیگر ارائه می‌شوند، به سمت این خودرو جذب شود.

اگر یک کراس اوور سطح ابتدایی می‌خواهید، کراس‌ترک معمولی ممکن است خودروی انتخابی شما در خط تولید سوبارو باشد. اگر چیزی بزرگتر و کمی توانمندتر از Crosstrek با پیشرانه 2.5 لیتری به صورت استاندارد می خواهید، Forester گزینه عاقلانه ای است. Crosstrek Wilderness که من رانندگی کردم از 31995 دلار شروع می شود که به طور قابل توجهی گران تر از مدل پایه Forester است که از 27095 دلار شروع می شود. اگر به دنبال درمان جنگل وحشی برای Forester هستید، 34920 دلار به شما تعلق می گیرد که فقط کمی گرانتر از خودرویی است که در داخل بسیار کوچکتر است هم برای مسافر و هم برای بار.

Crosstrek Wilderness دارای حداکثر حجم بار 54.7 فوت مکعب با خواباندن همه صندلی‌ها و 99 فوت مکعب برای همه مسافران است. وقتی دوستم، سه نفر دیگر و محموله‌شان را از فرودگاه بردم، از هر فوت مکعب آن حجم استفاده کردم. از سوی دیگر، Forester با خواباندن تمامی صندلی ها، می تواند 69.1 فوت مکعب بار را در خود جای دهد و مسافران می توانند از فضای 107.6 فوت مکعبی لذت ببرند. تمام تهاجمات افزایش یافته Crosstrek نمی تواند بر این واقعیت غلبه کند که Forester معامله بسیار بهتری به نظر می رسد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟