مگ بلاگ

همه چیز درباره موتور موتور سیکلت Thunderstroke 116 هند

همه چیز درباره موتور موتور سیکلت Thunderstroke 116 هند

در سال‌هایی که هندی آن را معرفی کرد، موتور Thunderstroke 116 ارزیابی‌های بسیار مثبتی را از بسیاری از افراد آنلاین که آن را برای تست درایو گرفته‌اند، به‌دست آورد.

“من تست کردم یک 116 Chieftain را در نمایندگی سوار شدم و دودهای مقدس آن موتور کار می کند! من آماده نبودم و وقتی گاز را زدم به عقب روی صندلی لغزیدم! این یکی از آن لحظاتی بود که شما خیلی می ترسید شروع کنید. در حال خندیدن،” u/maxwell-rockatansky در Reddit نظر داد. در یک موضوع جداگانه، Redditor u/666_pack_of_beer به یاد آورد که یک بار موتور 116 را در یک نمایندگی امتحان کرد، علیرغم اینکه می‌خواست یک Thunderstroke 111 داشته باشد و برنده شد.

در عین حال، به همان اندازه که استحکام دارد، همه متقاعد نشده اند که 116 لزوماً موتور Thunderstroke غیرقابل انکاری است. به عنوان مثال، Redditor u/DMVSoloRider از طریق رانندگی با هر دو 111 و 116 متوجه شد که آن‌طور که برخی فکر می‌کنند از هم دور نیستند. آنها نوشتند: «در 116 کمی بیشتر می‌شوید، اما نه به‌طوری‌که در 111 چیزی را از دست بدهید. برجسته کردن راه هایی که 111 و 116 متفاوت هستند.

اگرچه این یک بازسازی کامل از Thunderstroke 111 نیست، و نه قوی ترین موتور موتور سیکلت هند است، Thunderstroke 116 پیشرفت های زیادی در زمینه های کلیدی دارد. بنابراین، این افزونه قوی به کتابخانه قطعات موتور سیکلت هندی است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری