مگ بلاگ

پاداش هیبریدی پلاگین با بیش از محدوده

آینده – هم در صنعت خودرو به طور کلی و هم برای ولوو به طور خاص – ممکن است الکتریکی باشد، اما S60 Recharge یک چشم‌انداز قانع‌کننده از چگونگی ظاهر شدن تدریجی و زیبای خودروهای برقی ارائه می‌دهد. برای یک راننده معمولی آمریکایی، برد فقط الکتریکی سدان برای انجام کارهای روزانه کافی است. در عین حال، اطمینان خاطر یک موتور احتراقی و راحتی سوخت‌گیری در هر پمپ بنزینی را نمی‌توان برای کسانی که هنوز نسبت به جهش آلایندگی صفر محتاط هستند دست کم گرفت.

بی‌ام‌و استدلال مشابهی را برای سدان 330e xDrive خود ارائه می‌کند، هرچند با قدرت قابل توجهی کمتر و نیمی از برد الکتریکی. فراتر از آن، حقیقت غم‌انگیز PHEV این است که سدان‌های لوکس هیبریدی کمبود دارند، و i4 عالی – هرچند تمام الکتریکی – بی‌ام‌و احتمالاً بعدی برای فهرست نهایی شماست. علیرغم جاه طلبی های ولوو در سراسر ناوگان الکتریکی، مشخص نیست که چه زمانی (یا حتی اگر) S60 یک جایگزین کامل EV را دریافت کند.

با این حال، در حال حاضر، چیزی غیرقابل انکار در مورد ترکیبی از تجمل، عملکرد و انعطاف‌پذیری S60 Recharge 2024 وجود دارد. این امر به عنوان یک راننده روزانه سود قابل توجهی را به همراه دارد، حتی اگر ولوو به جای اینکه یک سدان اسپرت واقعی باشد، بیشتر در مدرسه علاقه مندی به آسفالت “گرند تورر” قرار بگیرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟