مگ بلاگ

چگونه ایمیل های خود را در اپل واچ مدیریت کنیم؟

چگونه ایمیل های خود را در اپل واچ مدیریت کنیم؟

در حالی که در اپل واچ خود ایمیل های طولانی نمی نویسید یا به طور انبوه نمی خوانید، کارهای زیادی می تواند انجام دهد که به بهره وری کمک می کند. یکی از راحت ترین ویژگی ها دریافت اعلان های ایمیل و توانایی خواندن پیام ها است. همچنین می توانید آنها را به عنوان خوانده شده علامت گذاری کنید، آنها را حذف کنید و موارد دیگر. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

  1. اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید.
  2. به My Watch و سپس Mail بروید.
  3. Include Mail را فشار دهید.
  4. حساب ایمیل یا حساب‌هایی را که می‌خواهید در Apple Watch خود ببینید انتخاب کنید.

پس از آن، می‌توانید ایمیل‌های خود را در اپل واچ خود بررسی کنید و اعلان‌ها را دریافت کنید. اما شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید. هنگامی که یک اعلان برای یک ایمیل جدید دریافت کردید، می توانید آن را حذف کنید، پرچم گذاری کنید یا آن را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت گذاری کنید.

  1. برنامه Mail را در Apple Watch خود باز کنید.
  2. هر ایمیلی را باز کنید
  3. به پایین بروید تا پیامی را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت گذاری کنید، پیام را حذف کنید یا آن را پرچم گذاری کنید.

اگر به‌جای پیام خاص به فهرست پیام‌ها نگاه می‌کنید، برای حذف یا پرچم‌گذاری، انگشت خود را به چپ بکشید و برای علامت‌گذاری خوانده‌شده یا خوانده نشده، انگشت خود را به سمت راست بکشید.

همچنین می‌توانید تعداد خطوط نوشتاری را در پیش‌نمایش برای هر ایمیل در برنامه تغییر دهید. به برنامه Apple Watch در آیفون خود > ساعت من > تنظیمات ایمیل بروید. سپس باید پیش‌نمایش پیام را انتخاب کنید و ۱، ۲ خط یا هیچ‌کدام را انتخاب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟