مگ بلاگ

چگونه مسیرهای نقشه را در اپل واچ خود دریافت کنید

علاوه بر مزایای آشکار نظارت بر تناسب اندام و ویژگی‌های اشتراک‌گذاری مکان، اپل واچ می‌تواند برای رفت و آمد نیز مفید باشد، زیرا می‌تواند به شما در مسیرها کمک کند، خواه در حال پیاده‌روی، رانندگی یا چیزی در این بین باشید.

همانطور که احتمالاً انتظار دارید، تنظیم مسیرهای نقشه در Apple Watch بسیار ساده است. علاوه بر این، در حالی که نقشه می‌تواند روی صفحه ساعت شما نمایش داده شود و نمایش داده می‌شود، در حین سفر نیز اعلان‌هایی دریافت خواهید کرد. صداها، ضربه‌ها و ارتعاش‌ها همگی استفاده می‌شوند تا به شما اطلاع دهند که چه زمانی باید بپیچید، به کدام سمت بروید و چه زمانی به مقصد خود نزدیک می‌شوید.

یکی از ویژگی‌های کمتر شناخته شده اپل واچ شما، خدمات موقعیت مکانی است که باید جهت‌های نقشه کار کند. در غیر این صورت ساعت شما نمی تواند تشخیص دهد که کجا هستید، و در نتیجه نمی تواند شما را به درستی راهنمایی کند. اگر در حین راه‌اندازی روشن نبودند، همیشه می‌توانید آن‌ها را در تنظیمات ساعتتان بررسی یا تنظیم کنید.

دستورالعمل ها روی ساعت شما

ساده ترین راه برای دریافت مسیرها به اپل واچ، استفاده از سیری است. اگر Raise To Speak را روشن کرده‌اید، اپل واچ خود را بالا بیاورید و صحبت کنید، یا در غیر این صورت با «Hey Siri» شروع کنید و سپس برای یک نوع مکان («نزدیک‌ترین رستوران کجاست») یا یک آدرس خاص راهنمایی بخواهید. اما اگر می خواهید کنترل مستقیم بیشتری بر مسیرهای خود داشته باشید:

  1. برنامه Maps را در Apple Watch باز کنید و در watchOS 9 و بالاتر، Digital Crown را بچرخانید تا بین موارد دلخواه، راهنما و موارد اخیر یکی را انتخاب کنید.
  2. در watchOS 10 و نسخه های جدیدتر، روی نماد جستجو ضربه بزنید (به نظر می رسد یک ذره بین است) و سپس از Digital Crown برای انتخاب بین موارد دلخواه، اخیر، یافتن نزدیک و راهنماها استفاده کنید.
  3. برای نمایش مسیرها در watchOS 9 و بالاتر، روی ورودی مورد نظر ضربه بزنید. برای watchOS 7، 8 یا 9 حالت دوچرخه سواری، رانندگی، پیاده روی یا حمل و نقل را برای مشاهده مسیرهای خود انتخاب کنید و سپس روی مسیری که می خواهید شروع کنید ضربه بزنید.
  4. در watchOS 10، ابتدا روی ورودی ضربه بزنید و سپس مقصد خود را انتخاب کنید، سپس روی دکمه سمت راست بالا ضربه بزنید تا مسیرهای رانندگی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا استفاده از حمل و نقل عمومی را انتخاب کنید.
  5. برای پایان دادن به مسیرها، روی X قرمز و سپس پایان ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که در watchOS 9 و بالاتر فقط ETA سفر خود را در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش اپل واچ خواهید دید. برای مشاهده ETA خود در watchOS 10، باید انگشت خود را از روی صفحه نقشه به سمت بالا بکشید (از سیری نیز درخواست کنید).

امتیاز شما به این نوشته چند است؟