مگ بلاگ

یک وب کم پیشرفته برای نیازهای اولیه

این وب‌کم مجهز به حسگر تصویر Sony STARVIS است که وضوح 8.5 مگاپیکسل، میدان دید 90 درجه و زوم دیجیتال 4 برابر را ارائه می‌دهد. این وب‌کم قادر به فیلم‌برداری 4K 30 فریم بر ثانیه یا فول اچ‌دی با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه است. کیفیت خام در محیط های با نور مناسب نسبتاً چشمگیر است، به خصوص اگر ایستگاه کاری شما در معرض نور طبیعی باشد. رنگ های زیادی در تصویر وجود دارد، تعادل خوبی بین فوکوس پیش زمینه و پس زمینه و وضوح قابل قبول وجود دارد.

همچنین مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کنید که در پس‌زمینه اتفاق می‌افتند، از جمله جبران نور، تنظیم نوردهی، بهبود چهره و جبران نویز. اما نتیجه کلی، صرف نظر از پلتفرم تماس ویدیویی یا پخش جریانی که MX Brio را در آن مستقر می کنید، چشمگیر است. من همچنین این واقعیت را دوست دارم که یک شاتر حریم خصوصی فیزیکی برای مخفی کردن دوربین با یک چرخش ساده از قاب لنز چرخان وجود دارد.

میکروفون های تشکیل دهنده پرتو دوگانه در وب کم یک مزیت اضافی هستند. طرفداران لپ تاپ گیمینگ ایسوس من وقتی در حالت توربو اجرا می‌شوند صدای نسبتاً زیادی دارند، اما میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو تضمین می‌کنند که صدای من همچنان برای فرد طرف مقابل در طی تماس‌های ویدیویی چندگانه WhatsApp و Google Meet قابل تشخیص باشد. این دقیقاً با میکروفون‌های اختصاصی یا حتی کیفیتی که از تلفن دریافت می‌کنید مطابقت ندارد، اما بهبود کیفیت کلی صدا همچنان مورد استقبال قرار می‌گیرد، به خصوص وقتی که توسط وب‌کم تسهیل شود.

در مورد کنترل‌ها، در برنامه‌های Logi Option+، LogiTech G Hub به مقدار زیادی دسترسی دارید. از ابزارهای اساسی مانند لغزنده روشنایی و نوردهی گرفته تا گزینه‌های دانه‌دارتر مانند نوردهی، لرزش، جبران نور و HDR، در اینجا چیزهای زیادی برای بازی وجود دارد. برخی از آنها – به ویژه نوردهی خودکار، HDR، تعادل خودکار سفیدی، و جبران نور – تفاوت قابل توجهی در محیط های کم نور ایجاد می کنند. تنظیم میدان دید نیز مفید است و به شما امکان می دهد بین 65، 78 و 90 درجه پانورامای تنظیمات فضای کاری را انتخاب کنید.

3/5