مگ بلاگ

10 ویژگی که باید در یک کامیون جدید جستجو کنید

10 ویژگی که باید در یک کامیون جدید جستجو کنید

برای به دست آوردن بهترین عملکرد یدک‌کشی و حمل و نقل وانت بارها، خودروسازان مجبور بودند به موتورهای عظیم و قدرتمند متوسل شوند. در حالی که اینها کار را از نقطه نظر قابلیت انجام دادند، اما با یک هشدار بسیار مهم همراه شدند – مصرف سوخت وحشتناک. به نظر می رسد، حتی وانت بارها نیز از کوچک شدن مصون نیستند، اما این بدان معنا نیست که توانایی آنها قربانی می شود. شما هنوز هم می توانید یک موتور بزرگتر داشته باشید، بله، اما این دیگر تنها راه نیست.

بزرگ‌ترین پیشرو از نظر کاهش حجم موتور اخیراً فیس لیفت رم 1500 بوده است. HEMI V8 که برای چندین دهه خانه‌ای زیر کاپوت کامیون‌های رم پیدا کرده است، به بازار آمده است و به جای آن Hurricane 3.0 لیتری توئین توربو شش قرار دارد. -سیلندر. با وجود داشتن دو سیلندر کمتر، بسته به اینکه کدام نسخه را انتخاب کنید، قدرت آن به 420 یا 510 می رسد. همانطور که در اولین درایو خود با RAM 1500 2025 متوجه شدیم، هاریکان شش سیلندر جدید یک ماشین قدرتمند است.

مسلما ظرفیت یدک کشی نسبت به HEMI V8 کمی کمتر است، اما هنوز هم یک عدد عالی برای کلاس است. در GMC، سیرا 1500 با موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر در دسترس است. ممکن است نصب یک موتور چهار سیلندر توربو در یک پیکاپ نیم تنی توهین آمیز به نظر برسد، اما با 310 اسب بخار قدرت و 420 پوند فوت گشتاور، توربومکس چهار بانده توانایی زیادی دارد. اگر این موتورهای کوچکتر را به یک سیستم هیبریدی متصل کنید – همانطور که در فورد F-150 هیبریدی، رم 1500 رم شارژر جدید یا پیشرانه i-FORCE MAX تویوتا در پیکاپ جدید توندرا دیده می شود – مزایا می تواند حتی بیشتر شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری