مگ بلاگ

5 تا از بهترین برنامه های اپل واچ برای یادداشت برداری

5 تا از بهترین برنامه های اپل واچ برای یادداشت برداری

اگر به دنبال یک برنامه یادداشت برداری بدون مزخرف هستید که 100٪ رایگان باشد، به Google Keep نگاه نکنید. ممکن است تعداد زیادی ویژگی پر زرق و برق نداشته باشد، اما با Google Keep، می توانید به راحتی یادداشت برداری کنید، لیست ها و یادآوری ایجاد کنید و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید سازماندهی بیشتری داشته باشید، برچسب ها و رنگ هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای گروه بندی و جداسازی یادداشت ها و چک لیست های خود استفاده کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد یادآوری‌هایی را تنظیم کنید، از جمله یادآوری‌های مبتنی بر مکان، که ممکن است دفعه بعد که باید به خرید بروید یا کارهایتان را انجام دهید مفید باشد. اگر ترجیح می دهید یادداشت های صوتی را ضبط کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. در واقع، Google Keep به طور خودکار آنها را برای شما رونویسی می کند.

علاوه بر این، Google Keep می تواند متن را از تصاویر استخراج کند، بنابراین می توانید از این برنامه برای تبدیل یادداشت های دست نویس به متن تایپ شده نیز استفاده کنید. یادداشت ها قابل جستجو هستند، بنابراین شما نباید مشکلی در مکان یابی آنها داشته باشید. ما در هنگام استفاده از این برنامه با مشکل عمده ای مواجه نشدیم، اگرچه برخی در اپ استور ادعا می کنند که می تواند باگ باشد. با این اوصاف، بررسی های منفی خیلی اخیر نیستند، بنابراین به احتمال زیاد مشکلات حل شده اند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟