مگ بلاگ

5 راه برای استفاده بیشتر از تقویم اپل واچ

5 راه برای استفاده بیشتر از تقویم اپل واچ

وقتی نوبت به وفادار ماندن به تعهدات برنامه‌ریزی‌تان می‌رسد، بخشی از آن این است که چگونه به موقع به آنجا برسیم. خوشبختانه اپل ویژگی Travel Time را معرفی کرد که می تواند به شما کمک کند زمان سفر خود را در بین قرار ملاقات ها بهتر مدیریت کنید.

به خاطر داشته باشید که برای اینکه ویژگی Time Travel به طور خودکار روی تقویم اپل شما کار کند، باید مکان رویداد را تایپ کنید. پس از آن، Apple Watch، Calendar و Maps شما با هم کار می‌کنند تا مکان شما را تعیین کنند و زمان ایده‌آل را با در نظر گرفتن گزینه‌های ترافیک و حمل‌ونقل محاسبه کنند تا به شما یادآوری کنند که به مکان بعدی بروید.

برای استفاده از ویژگی زمان سفر، برنامه تقویم را در اپل واچ خود راه اندازی کنید. در گوشه سمت راست بالا، روی دکمه مثبت (+) ضربه بزنید، جزئیات رویداد خود را پر کنید و روی زمان سفر ضربه بزنید. در بخش بعدی، دکمه کنار زمان سفر را تغییر دهید.

اگر به دقت GPS در منطقه خود اعتماد ندارید، می توانید به صورت دستی مکان شروع را تغییر دهید. در برنامه تقویم اپل واچ، روی یک رویداد موجود ضربه بزنید. سپس، در گوشه سمت راست بالا، روی Edit > Travel Time > Starting Location ضربه بزنید و نقطه شروع خود را تایپ کنید.

همچنین می توانید زمان تخمینی سفر خود را از پنج دقیقه تا دو ساعت انتخاب کنید. متأسفانه، ویژگی سفر در زمان محدودیت‌هایی دارد. برای مثال، اگر در حال تنظیم یک رویداد «تمام روز» یا ایجاد یادآوری‌های متعدد هستید، به شما اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟