مگ بلاگ

5 راه برای حفظ سلامتی خود در آیفون خود در سال 2024

5 راه برای حفظ سلامتی خود در آیفون خود در سال 2024

اپلیکیشن Apple Health بهترین مکان برای شروع تلاش شما برای همگام با سلامتی امسال است. دارای ویژگی هایی است که می توانید از آنها برای نظارت بر تقریباً همه جنبه های سلامتی خود استفاده کنید. از زمانی که گام‌سنج‌ها در دهه 1990 رایج شدند، ردیابی تعداد گام‌های روزانه یکی از معیارهای مهم برای کسانی است که می‌خواهند سلامت خود را بهبود بخشند. ما از روزگار آن دستگاه‌های اولیه، راه درازی را پیموده‌ایم، چون اپل واچ و فیت‌بیت شمارش گام‌ها را به یک سرگرمی ملی تبدیل کرده‌اند. با این حال، حتی بدون آن ابزارهای پوشیدنی، می توانید از آیفون خود برای ردیابی مراحل خود استفاده کنید.

برای جمع‌آوری دقیق‌ترین اطلاعات، باید آیفون خود را در حین حرکت در طول روز روی شخص خود نگه دارید، اما با توجه به زمان زیادی که بیشتر ما با تلفن‌هایمان می‌گذرانیم، انجام این کار نباید خیلی سخت باشد. علاوه بر ردیابی مراحل خود، می‌توانید داده‌های سلامتی خود را به‌صورت دستی در دسته‌های مختلف در برنامه Health وارد کنید، از جمله اندازه‌گیری‌های بدن، خواب، میزان تغذیه، و نتایج حاصل از بررسی‌های سلامت، مانند خوانش فشار خون.

اپل می‌داند که سلامت روان شما به اندازه سلامت جسمانی شما مهم است و ثبت حالات و ارزیابی‌های سلامت روان را در برنامه Health آسان کرده است تا بتوانید از سلامت عاطفی خود نیز مراقبت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟