مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن خاطرات عکس آیفون (و چرا باید)

خواه برای بزرگداشت یک روز بیرون از خانه با دوستان، کنسرت رویاهای شما، یا تعطیلات یک هفته ای، برنامه Photo iPhone می تواند خاطراتی ایجاد کند که می توانید به راحتی با دوستان، خانواده یا دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید. در اینجا به این صورت است:

  1. در آیفون خود، برنامه Photos را باز کنید.

  2. در بخش پایینی صفحه، روی For You ضربه بزنید.

  3. در تب For You، روی See All در کنار Memories ضربه بزنید.

  4. ویدیوی Memories را که می‌خواهید ویرایش کنید پیدا کنید.

  5. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نماد بیشتر یا سه نقطه ضربه بزنید.

  6. بسته به ترجیح خود، کوتاه، متوسط ​​یا طولانی را انتخاب کنید.

اگرچه تعداد دقیق عکس‌ها یا ویدیوها در هر حافظه ممکن است متفاوت باشد، در اینجا یک مثال بر اساس آزمایش‌های ما آورده شده است: کوتاه (13 رسانه، 30 ثانیه)، متوسط ​​(18 رسانه، 44 ثانیه)، و طولانی (27 رسانه، 62 ثانیه). به خاطر داشته باشید که اگر عکس‌ها و ویدیوهای کافی برای یک حافظه خاص وجود ندارد، ممکن است فقط گزینه استفاده از طول‌های کوتاه و متوسط ​​را داشته باشید.

هنگامی که از طول ویدیو خود راضی بودید، می توانید با پخش حافظه، ویدیو را در آیفون خود ذخیره کنید. سپس، در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و Save Video را انتخاب کنید. ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا ویدیوی Memories شما آماده شود. پس از آن، می‌توانید ویدیوی Memories را به‌صورت دستی بر روی پلتفرم پیام‌رسانی یا رسانه اجتماعی دلخواه خود آپلود کنید یا آن را در آیفون خود ذخیره کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری