مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن Apple Watch فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن Apple Watch فقط برای شما

اولین و ساده‌ترین راه برای تغییر فوری ظاهر اپل واچ، جابه‌جایی باندهایتان است. در حالی که بندهای اپل واچ خارج از جعبه بادوام هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای اکثر مردم کار کنند، اما همیشه از نظر زیبایی‌شناختی جذاب‌ترین گزینه نیستند. خوشبختانه، تعداد زیادی بند ساعت رسمی اپل یا شخص ثالث وجود دارد که واقعاً می تواند ظاهر اپل واچ شما را ارتقا دهد.

این روزها، می‌توانید از میان انواع طرح‌های بند اپل واچ انتخاب کنید که می‌توانید در مواقعی که مناسبت ایجاب می‌کند، آن‌ها را تعویض کنید. به عنوان مثال، زمانی که قصد دارید به پیاده روی یا تمرین بروید، می توانید یک گروه ورزشی بخرید. برای حال و هوای بیشتر شرکتی، می توانید یک نوار چرمی یا ضد زنگ تهیه کنید. و اگر امیدوار هستید که اپل واچ خود را تا یک تاریخ بپوشید، Casetify دستبندهای زنجیره ای مشکی، طلایی، نقره ای و رز را ارائه می دهد که می تواند اپل واچ شما را با یک لباس فانتزی و جواهرات زیبا هماهنگ کند.

برای خریدار آگاه از برند، خوشحال خواهید شد که بدانید باندهای اپل واچ طراحی شده، مانند کیت اسپید، مایکل کورس، و کوچ کم نیستند. اگرچه، اگر در گروه مالیاتی بالاتری قرار دارید، ممکن است حتی به همکاری Apple Watch Hermès علاقه مند باشید. باندهای لوکس اپل واچ که در فروشگاه های منتخب اپل هرمس فروخته می شوند، قیمت اولیه بیش از 1200 دلار دارند و در 12 طرح باند در دسترس هستند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟