مگ بلاگ

5 راه برای سفارشی کردن Xbox فقط برای شما

5 راه برای سفارشی کردن Xbox فقط برای شما

اکثر گیمرها موافق هستند که کنترلی که استفاده می کنند می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد آنها داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد وقت خود را صرف تحقیق در مورد رتبه بندی بهترین کنترلرهای Xbox Series X|S می کنند و به ارتقای کنترل کننده ای که با سیستم خود ارسال می شود، می پردازند. علاوه بر کمک به شما در مبارزه با دشمنان در بازی‌های مورد علاقه‌تان، کنترلر شما می‌تواند حس منحصربه‌فرد بودن را به تنظیمات بازی‌تان اضافه کند، و آزمایشگاه طراحی Xbox می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند. نگاهی گذرا به برخی از جالب‌ترین کنترل‌کننده‌های Xbox سفارشی طراحی‌شده در آزمایشگاه ممکن است شما را متقاعد کند که پیکاسوی درونی خود را برای ایجاد یک کنترل‌کننده که به‌عنوان یک گیمر با چه کسی هستید صحبت کنید.

تقریباً می‌توانید تمام قسمت‌های خارجی کنترلر، از جمله بدنه، قاب پشتی، D-pad، ضربه‌گیرها، ماشه‌ها، انگشتان، دکمه‌های ABXY، نمایش، منو و دکمه‌های اشتراک‌گذاری را سفارشی کنید. همه این گزینه ها ایجاد یک کنترلر را که با سبک شخصی شما مطابقت دارد آسان می کند. می‌توانید کنترلر بی‌سیم ایکس‌باکس یا کنترل‌کننده بی‌سیم Xbox Elite سری 2 را به‌عنوان یک بوم برای سفارشی‌سازی با الگوها و رنگ‌های مختلف، از جمله آبی شوک، قرمز پالسی و ولتاژ الکتریکی انتخاب کنید. اگر می خواهید کنترلر خود را بیشتر شخصی کنید، می توانید یک پیام حکاکی شده با لیزر به طرح خود اضافه کنید.

اگر از طرفداران سری Fallout هستید، می‌توانید یک کنترلر با تم Fallout با طرح‌های Vault Boy، Brotherhood of Steel، Pip-Boy، و Mutant، با قاب‌ها و درپوش‌های جانبی انحصاری، استایل دکمه‌های قابل تنظیم، و ماشه‌های فلزی ایجاد کنید. و D-pads. با توجه به طیف وسیعی از گزینه ها، بازدید از وب سایت Xbox Design Lab و بازی با طرح های مختلف بهترین راه برای تجسم آنچه می توانید ایجاد کنید است. اگر نتایج را دوست دارید، می‌توانید سفارش خود را در وب‌سایت ثبت کنید و طبق مشخصات شما انجام می‌شود و ظرف 3 تا 4 هفته تحویل داده می‌شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری