مگ بلاگ

5 مورد از معتبرترین مدل های موتورسیکلت که از آسیا می آیند

5 مورد از معتبرترین مدل های موتورسیکلت که از آسیا می آیند

برای دوچرخه‌ای که از سال 1987 عرضه شده است، یاماها TW200 واقعاً تغییر چندانی نکرده است، حتی در مقایسه با مدل 2024، که واقعاً چیزی در مورد خوب بودن آن می‌گوید. دقیقاً به همین دلیل است که TW200 ساده و در نتیجه قابل اعتماد باقی می ماند – شاید مطمئن ترین موتورسیکلت ساخته شده تا کنون. مردم آن را دوست دارند زیرا کار با آن آسان است، هزینه زیادی ندارد و سال به سال قوی ادامه می‌دهد.

اگرچه ممکن است این قسمت به نظر برسد، اما این دوچرخه در مورد ویژگی های فانتزی یا سرعت های فوق العاده سریع نیست. در عوض، همه چیز در مورد ساده و قابل اعتماد بودن تقریباً در همه چیز است. به عنوان مثال، دارای یک موتور کوچک 196 سی سی تک سیلندر هوا خنک است که به این معنی است که رادیاتور، پمپ آب یا خنک کننده وجود ندارد. کافی است که شما را به ماجراجویی ببرد، به خصوص خارج از جاده. لاستیک های بزرگ منحصر به فرد آن نیز به شما کمک می کند تا به راحتی در مسیرهای پر دست انداز و مشکل سوار شوید. این دوچرخه همچنین دارای ترمزهای طبلی با قابلیت نگهداری آسان، طرح های تعلیق ساده و بسیاری از قطعات یدکی است.

اگر در موتور سیکلت تازه کار هستید، تریل وی ممکن است دوچرخه ای باشد که باید به آن بروید. علاوه بر این که بسیار قابل اعتماد است، ترسناک نیست، بنابراین سواران جدید می توانند با سوار شدن به آن احساس اطمینان کنند. به گفته Motorcyclist، در گاز نیز بسیار خوب است، با حدود 78 مایل بر گالن. مطمئناً، این سریعترین دوچرخه موجود نیست، اما باید بدون هیچ مشکلی شما را به جایی که نیاز دارید برساند. می توانید این دوچرخه را با قیمت مناسب 4999 دلار پیدا کنید.

(تصویر ویژه توسط جاستین روچا از طریق ویکی‌مدیا کامانز | برش و مقیاس‌بندی شده | CC BY-SA 2.0)

1/5