مگ بلاگ

5 نکته که هر موتورسیکلت سواری باید درباره BSA بداند

5 نکته که هر موتورسیکلت سواری باید درباره BSA بداند

BSA کار خود را آغاز کرد، اما در دهه 1970، همه چیز شروع به رو به پایین کرد. برندهای ژاپنی مانند هوندا و یاماها وارد صحنه شدند و بازی را تغییر دادند. BSA سعی کرد با تمرکز بر فروش در ایالات متحده و کانادا، به همین منوال ادامه دهد، اما واقعاً کمکی نکرد.

تا سال 1971، نوشته روی دیوار بود. BSA با Norton-Villiers ادغام شد، اما خیلی کم بود، خیلی دیر، زیرا ادغام نتوانست موجی از نوآوری و کارایی ژاپن را متوقف کند. خط تولید BSA از جمله Gold Star 500، 650 Thunderbolt/Lightning و 750cc Rocket Three نمی توانست با دوچرخه های پیشرفته و سریعتر ژاپنی رقابت کند. نتیجه اجتناب ناپذیر بود: تعطیلی کارخانه ها و توقف تولید موتورسیکلت تا سال 1973. نام BSA به اشکال مختلف از جمله دوچرخه ها و ماشین های نظامی برای کشورهای در حال توسعه باقی ماند، اما برای علاقه مندان، روزهای شکوه این برند در سال 1972 به پایان رسید.

در سال های بعد، نام BSA از دستان مختلفی گذشت. قابل ذکر است که خانواده کانادایی آکیلینی حقوق بریتانیا را به دست آوردند که منجر به ایجاد BSA Regal و مدل هایی مانند Gold SR شد. اینها سعی کردند استایل کلاسیک BSA را با موتورهای مدرن یاماها ترکیب کنند، اما بیشتر به گذشته اشاره کردند تا یک بازگشت بزرگ.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

5 ویژگی Snapchat Plus که ارزش اشتراک را دارد

اسنپ ​​چت همیشه به خاطر ظاهر درخشانش با رنگ زرد معروف بوده است. اگرچه حالت تاریک مدتی است که در دسترس بوده و یکی از بهترین ویژگی‌های مخفی اسنپ چت است، اما سطح برتر حتی

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

Kawasaki Ninja 400 در مقابل 650: تفاوت چیست؟

با نگاهی به مدل های پایه، جزئیات متعددی این دو را از هم جدا می کند. سواران جدیدتر از چیزهایی مانند ارتفاع صندلی کمتر و وزن پایین تر بهره می برند زیرا حس کنترل بهتری