مگ بلاگ

اپل ممکن است در حال کار بر روی ویژگی‌های سلامت شنوایی جدید برای AirPods باشد

اپل ممکن است در حال کار بر روی ویژگی‌های سلامت شنوایی جدید برای AirPods باشد

یکی دیگر از ارتقاء قابل توجهی که بنا به گزارش ها برای AirPods در نظر گرفته شده است، یک تست شنوایی داخلی است که به تعیین توانایی شنوایی افراد و ارزیابی اینکه آیا مشکلی دارند کمک می کند. اپل در حال حاضر چند ویژگی دسترسی را برای کمک به افراد در چالش‌های شنوایی ارائه می‌کند، مانند افزایش خروجی صدا از بلندگوهای داخلی، و AirPods را می‌توان به همراه اپلیکیشنی به نام Mimi برای ارزیابی ظرفیت شنوایی استفاده کرد. این ویژگی – اگر واقعاً با AirPods های آینده ارائه شود – نیاز به استفاده از Mimi را از بین می برد.

گورمن همچنین در ادامه ادعا می‌کند که اپل به دنبال راه‌هایی است که AirPods (حداقل برخی از مدل‌های آینده) می‌تواند به‌عنوان سمعک بدون نسخه عمل کند، که به طور فزاینده‌ای محبوبیت پیدا کرده است – در واقع، اولین جفت سمعک OTC اخیراً با نام تجاری Sennheiser معرفی شد. با این حال، ممکن است مصرف کنندگان دستگاهی دو منظوره مانند AirPods با عملکرد سمعک جذاب‌تر از سمعک‌های اختصاصی پیدا کنند، زیرا این دستگاه‌ها نه تنها قابلیت‌های بیشتری دارند، بلکه انگی را که برخی ممکن است با محصول دوم تجربه کنند، از بین می‌برند. طبق گزارش‌ها، اپل از برخی کارشناسان صنعت سمعک برای بررسی این امکان استفاده کرده است، اما هنوز اطلاعاتی در مورد زمان ارائه چنین عملکردی وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

داده‌هایی که محققان برای مطالعه اقیانوس‌ها استفاده کردند، از مأموریت‌هایی مانند Aquarius، یک ماهواره اولیه اندازه‌گیری شوری سطح دریا که در سال 2011 به فضا پرتاب شد، جمع‌آوری شد. این ماهواره از ابزارهایی به نام