مگ بلاگ

بررسی BMW Z4 M40i: عالی حتی بدون آفتاب

بررسی BMW Z4 M40i: عالی حتی بدون آفتاب

با ناراحتی من و توانایی من در درک زمانی که یک ماشین کشش را از دست می دهد، Z4 به تایرهای Continental SportContact 4 مجهز شده بود که تنها کمترین تصوری از آج را برای مطابقت با استانداردهای قانونی راهنما دارند. آیا قاره‌ها در یک روز خوب بهاری بدون هیچ مشکلی سنگ‌فرش را می‌گیرند؟ پاسخ احتمالاً بله است. آیا لاستیک ها در ماه فوریه وقتی دمای هوا 13 درجه است، همین کار را انجام می دهند؟ می توانم بگویم با توجه به تجربه کافی، پاسخ منفی است.

له شدن فوق الذکر پدال گاز گاهی اوقات با حرکت مطلق ماشین در جهت جلو و همه جا به طور همزمان به طرفین همراه بود. به طور خلاصه، لاستیک ها احتمالا بهترین انتخاب برای پنسیلوانیا جنوبی در زمستان نبودند. در خطر ناراحت کردن مادرم که احتمالاً این مطلب را می‌خواند و نماینده بیمه ماشینم، واقعاً سرگرم کننده بود که قسمت عقب BMW به دلیل از دست دادن کشش بیرون آمد و موتور به نشانه اعتراض زوزه کشید.

با خودرویی که به اندازه BMW دارای قدرت و آج لاستیک کم است، وقتی شما با سرعت آن را پشت سر می گذارید، احترام زیادی را به خود جلب می کند. صادقانه بگویم، من به رانندگی با ماشینی به توانایی Z4 عادت ندارم، مخصوصاً وقتی که به عنوان راننده روزانه من عمل می کند. برای کار کردن به روشی که با خروج شما و یک BMW نزدیک به 80000 دلاری از جاده به نحوی که سازنده قصد نداشت، ختم نشود، نیاز به خرد دارد. شاعر انگلیسی ویلیام کاوپر گفت: “دانش – توده ای بی ادب و بی سود، صرفاً موادی که خرد با آن می سازد.” قطعاً در طول هفته حکمت در من ایجاد شد. راننده روزانه من یک Chevy Cruze 2017 است، خودرویی که شاید کاملاً با آنچه خودرویی مانند BMW Z4 نشان می دهد، حداقل در مورد عملکرد و کاربردی بودن، مخالف باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

داده‌هایی که محققان برای مطالعه اقیانوس‌ها استفاده کردند، از مأموریت‌هایی مانند Aquarius، یک ماهواره اولیه اندازه‌گیری شوری سطح دریا که در سال 2011 به فضا پرتاب شد، جمع‌آوری شد. این ماهواره از ابزارهایی به نام