مگ بلاگ

بررسی Nothing Phone (2a): Premium Midrange Lights Up

بررسی Nothing Phone (2a): Premium Midrange Lights Up

یکی از چیزهای عالی در مورد راه اندازی یک گوشی میان رده این است که لزوماً نیازی به تغییر نرم افزار ندارید و در مورد Nothing، این یک چیز بسیار بسیار خوب است. نرم افزار هیچ چیز به سادگی لذت بخش است. این عمدتاً یک نسخه استوک اندروید است، اما در جایی که Nothing تغییراتی ایجاد نکرده است، تغییرات متفکرانه ای ایجاد کرده است.

تا به حال احتمالاً با زیبایی‌شناسی طراحی Nothing با سبک نوشتاری نقطه‌ای و پالت رنگی قرمز، خاکستری، سیاه و سفید آشنا شده‌اید. برای این منظور، Nothing چندین ویجت ساخته است که همه با آن فلسفه طراحی مطابقت داشته باشند. هیچ چیز نیز طرفدار حلقه‌ها نیست، و این نه تنها در آن ابزارک‌ها، بلکه در نمادهایی که می‌توانید روی صفحه نمایش خود داشته باشید نیز نشان داده می‌شود. پوشه ها را می توان بزرگ کرد تا فضای بیشتری اشغال کنند اما برنامه های بیشتری را نمایش دهند. به علاوه می توان آنها را دایره هایی بزرگ کرد تا متناسب با موضوع باشند.

هیچ چیز همچنین شامل یک بسته آیکون نیست که بتواند تقریباً تمام نمادهای شما را به نمادهای تک رنگ تبدیل کند. این یک روش بسیار جالب برای استفاده از تلفن شما است، اما عادت کردن به آن نیز بسیار دشوار است. برنامه‌ها و برندها فکر زیادی در مورد پالت رنگ خود می‌کنند، بنابراین وقتی به دنبال یک برنامه هستید، به احتمال زیاد رنگ همان چیزی است که شما را به سمت برنامه جذب می‌کند. آن را حذف کنید، و پیدا کردن یک برنامه خاص در یک نگاه بسیار سخت تر می شود.

اگر می خواهید کمتر از گوشی خود استفاده کنید، این یک راه خوب برای انجام این کار است. اما اگر لزوماً نمی خواهید استفاده از تلفن خود را محدود کنید، باید از این ویژگی خاص صرف نظر کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

چگونه ناسا اثرات ال نینو را از فضا تشخیص داد؟

داده‌هایی که محققان برای مطالعه اقیانوس‌ها استفاده کردند، از مأموریت‌هایی مانند Aquarius، یک ماهواره اولیه اندازه‌گیری شوری سطح دریا که در سال 2011 به فضا پرتاب شد، جمع‌آوری شد. این ماهواره از ابزارهایی به نام