مگ بلاگ

تخفیف ها و مزایایی که باید درباره آن بدانید

تخفیف ها و مزایایی که باید درباره آن بدانید

Visible به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات بی‌سیم با تخفیف، هیچ گونه مزیت فوق‌العاده‌ای مانند خدمات پخش با تخفیف یا رایگان، یا قیمت‌های ویژه برای رویدادها یا جاذبه‌ها که در مواردی مانند وضعیت Magenta T-Mobile خواهید یافت، ارائه نمی‌کند. با این اوصاف، هنوز برخی امتیازات قوی در ارتباط با طرح Visible Wireless وجود دارد.

مزیت اصلی این سرویس استفاده نامحدود از تلفن شما به عنوان یک هات اسپات بی سیم است. حتی برخی از برنامه‌های بی‌سیم پرچم‌دار هنوز میزان استفاده از تلفن خود را به عنوان یک نقطه اتصال بی‌سیم محدود می‌کنند. علاوه بر این، هر دو طرح مکالمه و متن نامحدود در مکزیک و کانادا ارائه می دهند. علاوه بر این، Visible+ ارسال پیامک نامحدود را به بیش از 200 کشور ارائه می‌دهد و امکان تماس برای بیش از 30 کشور وجود دارد.

یکی از قابل توجه ترین امتیازات Visible به عنوان Visible Connection Protection شناخته می شود. در صورتی که در طول مدتی که به عنوان مشتری Visible Wireless بیکار شوید، شرکت سه ماه از خدمات تلفن شما را در حین جستجوی شغل جدید پوشش خواهد داد.

در نهایت، Visible Wireless یک برنامه ارجاع برای کاربران خود ارائه می دهد. کاربران برای هر دوستی که مراجعه می کنند 20 دلار اعتبار صورتحساب دریافت می کنند. بهتر از این، افرادی که شما معرفی می کنید 20 دلار در ماه اول خدمات خود نیز دریافت می کنند. بنابراین، اگر به اندازه کافی دوستان علاقه‌مند دارید، می‌توانید ماهیانه 20 دلار از قبض خود برای مدتی طولانی دریافت کنید و در هزینه‌های کلی خدمات تلفن خود صرفه‌جویی کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟
باریک به حداکثر و مداخله با مک بوک ایر

باریک به حداکثر و مداخله با مک بوک ایر

جدیدترین لپ‌تاپ‌های فوق قابل حمل ایسوس، با اختلاف نظر، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های قابل حمل است. این به طرز دلپذیری نازک، سبک است و به طور مطمئنی خوب ساخته شده است. از طراحی گوه‌ای پیروی